2011. május 24., kedd

Mezőmegyer - Ismeretlen épület (állítólag tűzoltóság gyakorló létesítménye)

Egyik nap kémleltem a Google Maps-et, és hoppá mit láttam meg a Békéscsaba határán fekvő kis városkában Mezőmegyeren? Egy fura kis többé-kevésbé lerombolt panellakásra emlékeztető kis épületet. Mivel Békés megyében nem sok romos épület van, illetve van több is csak amikről tudok azok sajnos használat alatt vannak, ezért gondoltam egyet, és egyik kora tavaszi hétvégén vonatra pattantam, és felutaztam a lakhelyemről Mezőhegyesről Békéscsabára ahol tanulok. Miután meg érkeztem Békéscsabára el is indultam egyenesen a Centerhez, ahol feltankoltam néhány meggyestpéksüteménnyel, és tovább sétáltam egyenesen Mezőmegyerbe, ahol alig, hogy be értem a városba máris meg láttam az épületet. Most pedig következzenek a képek, amik kicsit homályosak lettek a fényképezőgépem nem éppen tökéletes fizikai állapota miatt.









 
Sajnos az épületről készült külső kép valahogy elkeveredett, de amint meg lesz pótlom, addig is ha érdekel valakit, akkor Google Maps-en talál róla képet, ha rákeres Mezőmegyerre. Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése